tirsdag den 31. juli 2007

22 & 23

Så fik jeg kreeret en 2ndlife konto hjemmefra, og fik det prøvet. I løbet af de 30 minutter jeg var online fik spillet chrashet den pc vi bruger i litt/mus, 3 gange. Oveni det var læringskurven latterlig. Jeg spiller selv rimeligt meget online computerspil, og når jeg ikke engang kan gennemskue hvordan man kommer væk fra staterøen, må jeg sige at det ser dystert ud for folk der slet ikke har brugt en pc til "fornøjelse" før.
Skal nok blive underholdende at guide kollegaer igennem det :D
(kan jo håbe at med den mængde jeg har lært af at være "hjælper" for de andre, at jeg så ender med at gennemskue den del).
Til sidst 'snød' jeg og brugt en slurl fra info-island til at få mig transporteret bort fra det nytteløse og ufatteligt dårligt designed sted som den begynder-ø er. Ak ja.
Efter det fløj jeg på må og få rundt i en meget meget tom verden, pænt kedeligt. Måske burde man lede efter en event der tiltrækker mennesker så man kan få prøvet det. Ellers har jeg i BF læst at nudiststranden er populær... Hvis alt andet slår fejl må man vel vende sig mod laveste fællesnævner.


overordnet set
Syntes jeg at de 23 ting har været et super initiativ, om end det desværre har stresset en del, som jeg har set det. Og det er jo ærgeligt når de ting der er præsenteret her, egentligt burde gøre det stik modsatte og hjælpe med en masse, og aflaste en go del.

Ingen kommentarer: