tirsdag den 3. juli 2007

Online værktøjer

Så er jeg gået igang med at kigge på de online delingsboards, de ser spændende ud, om end "griffy" nu ser mere ud til at være fjol end noget der kan bruges professionelt (og hvis det kan må det da være meget situationelt). Whiteboard ser til gengæld brugbar ud, og jeg er stille og roligt igang med at klamre mig til de 23 tings succes og lave et lille minisite/liste der, der vil kigge lidt på musik/litt specifikke web 2.0 steder.
Et glimrende eksempel er http://www.musicovery.com/

hvis du ikke med det samme forelsker dig dybt i den side, så.... ja så kom og snak med mig, for så bruger du det ikke ordentligt :D

1 kommentar:

Monica sagde ...

Har lige lagt vejen forbi musicovery - det er godt nok smart! Den faldt jeg også for med det samme :o)

For øvrigt vil jeg da meget gerne se din lille liste over web 2.0 steder for musik/litt, så kan det jo være jeg kan udvide min horisont yderligere :o)

Og lige en sidste ting - Gliffy er faktisk meget seriøst. Man kan lave nogle meget fine Flow Chart og UML diagrammer - men jeg tænkte det med indretningen, nok var lidt nemmere at sælge den på :o)