onsdag den 18. juli 2007

Last FM

Så leger vi med last FM og en ny favoritkunstner er mit udgangspunkt. Manden med den dybeste stemme Mark Lanegan. Hørte ham på årets Roskilde som hjælper på bandet soulsavers optræden. En underlig koncert, men en fantastisk stemme.
Hmm af en eller anden grund er han ikke stor nok (ser det ud til) til at man kan tage udgangspunkt i ham, vi prøver Tom waits.






Efter 3 dage er her så en lille tilføjelse. Jeg hader Last FM. basta! det Lo*t virker ikke efter en prøvetid. kan ikke få en eneste station til at spille, ej heller kan jeg få den til at afspille mere end 30 sek prøvelyt af mine tidligere tilføjede favoritter. Virker meget som om de vil ha mig til at oprette et abbonoment som jeg så skal betale for for at få det til at virke igen.
- Edit: og på 4 dagen virker alt som det burde igen. Bortset fra min lille widget der. Vælger at skrive det op som en serverfejl fra dem. Men jeg må indrømme at de skal ramme nogle gode sange i dag, før jeg installere det derhjemme :)

Ingen kommentarer: